środa, 25 września 2013

Dziewczyna z liliami (2)

Na wstępie chcę bardzo podziękować dziewczynom za miłe słowa pod ostatnim wpisem- nie macie nawet pojęcia jak mnie cieszy fakt, że zaglądacie do mnie i pozostwiacie po sobie ślad. Dziękuje bardzo :)
A co do haftu to przyznam Wam się szczerze, że coraz trudniej krzyżykuje mi się tą moją liliową dziewczyne, bo mam wrażenie, że w miejscu z pracą stoję. Ale z drugiej strony nie haftuje jej też regularnie- są dni, że igły w rękach nie mam w ogóle- więc nie ma co się cudów spodziewać :) Na dzień dzisiejszy hafcik wygląda następująco:


Próbowałam zrobić jakieś lepsze zdjęcie, by tło było bardziej widoczne, ale nie udało mi się, więc będzie musiało wystarczyć takie :) Teraz robię sobie przerwę w tej pracy na rzecz "Irysów", które kończę, kończę i skończyć nie mogę :D 
Pokażę Wam jeszcze moje ulubione zdjęcie- świnie w trakcie swojego ulubionego zajęcia :P


Pozdrawiam ciepło ;)

10 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości do uroczej dziewczyny.A świntuszki są cudowne :) Moi chłopcy ślą pozdrowienia ;)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałość mi się przyda napewno :D A za pozdrowienia serdecznie dziękujemy :)

      Usuń
  2. Dziewczyna będzie śliczna;) Czasami taka przerwa jest wręcz wskazana,wraca się wtedy do haftu z większa weną;))
    Pozdrawiam i czekam na finał Irysów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak jak napisałaś z czasem wena wróci :)
      Również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dasz radę - wierzę w Ciebie, a że wolnej idzie praca, to nic.Przecież to nie wyścigi. A na irysy czekam ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Eno, kobitko- tyle już się napracowałaś, że teraz nic tylko dokończyć :) Wszystko w swoim czasie :) Tak uważam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Powolutku, pomalutku dostawię brakujące krzyżyki :D

      Usuń
  5. Uwierz mi wiem co czujesz :) Ale hafcik bardzo ładny i czekam na dalszy ciąg. Pozdrawiam Beata!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Uroki" jedno czy dwukolorowych hafcików :) Również serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń