środa, 17 lipca 2013

Literacko- "Niespokojni" John Connolly

Oprócz krzyżyków mój wolny czas wypełnia dobra książka. Ostatnio czytałam sporo, ale głównie literaturę dotyczącą tematu mojej pracy magisterskiej :) Teraz mogę poświęcić więcej uwagi na pozycje, które ot tak po prostu mnie zainteresowały. Pierwszą, którą chciałabym się z Wami podzielić jest thriiller J. Connoll'ego "Niespokojni":


"Daniel Clay, niegdyś ceniony psychiatra dziecięcy, zniknął przed laty, podejrzany o to, że wykorzystywał seksualnie swoich pacjentów i był członkiem pedofilskiej siatki. Jego córka Rebecca próbuje żyć z tą świadomością, jednak jej kruchy spokój zostanie wkrótce zdruzgotany. Ktoś wypytuje o Daniela Claya, ktoś, kto nie wierzy w jego śmierć. To Frank Merrick, były płatny morderca, który obsesyjnie chce poznać okoliczności zniknięcia swej córki. Zajmujący się tą sprawą prywatny detektyw Charlie Parker znajdzie się w potrzasku między tymi, którzy pragną ujawnienia prawdy o psychiatrze a tymi, którzy za wszelką cenę chcą, by pozostała tajemnicą... Mroczna, sugestywna proza Connolly'ego, łącząca strach przed realnym z grozą nadprzyrodzonego, tworzy klimat, z którego trudno się otrząsnąć."

Naprawde godna polecenia :)

Rezygnuje też z pracy nad "Lost in you". Zamiana nici DMC na Ariadne niestety nie sprawdziła się za dobrze i nie podoba mi się efekt, który zaczał się wyłaniać po tych paru dniach pracy :( No cóż, chciałam zaoszczędzić a wyszło jak zawsze... Może za jakiś czas zrobie drugie podejście do tego haftu, już z odpowiednimi materiałami. Czas pokaże. A jak narazie "Irysy" i pomyślę nad czymś jeszcze, nad czymś niedużym i mało skomplikowanym :)

1 komentarz: