środa, 31 lipca 2013

Dziewczyna z liliami (1)

Żyjecie jeszcze? :D Ja mimo upałów starałam się jakoś funkcjonować- trochę czytałam, trochę krzyżykowałam. Na szczęście od dnia wczorajszego u mnie temperatura spadła poniżej 30 stopni i jest coraz lepiej :) Ale nie o pogodzie przecież przyszłam Wam opowiadać :D Wraz z końcem miesiąca chcę zaprezentować postępy w hafcie "Dziewczyny z liliami". Po tygodniu mam tyle:


Jak narazie skupiłam się głównie na postaci, teraz więc będę musiała trochę nad tłem popracować, by mi nie zostało samo na koniec do wykrzyżykowania. Chcę też jak najszybciej kolejną stronicę "Irysów" skończyć, bo wtedy zostanie już niewiele ponad 10 tys krzyżyków do zrobienia w tym wzorze :) A marzy mi się mieć go juz za sobą. Więc kolejny wpis zapewne o nim ;)

2 komentarze:

  1. Witam.
    Nie znam tego wzoru, więc teraz będę bacznie obserwować postępy Twojej pracy ;))
    Piękny obraz powstaje,a razem z poprzednim "Kobieta z perłami" będą się wspaniale prezentować.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach :) Bardzo mi miło, że do mnie zajrzałaś :)

      Usuń